Члан 67 · Закон о раду
Недељни одмор
Одмори и одсуства
Запослени има право на недељни одмор у трајању од најмање 24 часа непрекидно којем се додаје време одмора из члана 66. овог закона, ако законом није друкчије одређено.
Недељни одмор се, по правилу, користи недељом.
Послодавац може да одреди други дан за коришћење недељног одмора ако природа посла и организација рада то захтева.
Изузетно од става 1. овог члана, запослени који због обављања посла у различитим сменама или у прерасподели радног времена не може да користи одмор у трајању утврђеном у ставу 1. овог члана, има право на недељни одмор у трајању од најмање 24 часа непрекидно.
Ако је неопходно да запослени ради на дан свог недељног одмора, послодавац је дужан да му обезбеди одмор у трајању од најмање 24 часа непрекидно у току наредне недеље.
Историја измена
Мењан 1 пут, последњи пут 2014. године.
- Измењен
Закон о изменама и допунама Закона о раду · Сл. гласник РС 75/2014 · на снази од 29. јула 2014.
- Првобитни текст
Закон о раду · Сл. гласник РС 24/2005 · на снази од 23. марта 2005.
Текст сваке измене и првобитни текст члана из 2005. године доступни су у плану Про.
Извор: pravno-informacioni-sistem.rs, пречишћен текст (последња измена: Сл. гласник РС 109/2025). Меродаван је текст објављен у Службеном гласнику.