stav.

Iznos · Doprinosi za obavezno socijalno osiguranje

Iznos mesečne osnovice doprinosa za obavezno zdravstveno osiguranje lica za koja se sredstva za uplatu doprinosa obezbeđuju u budžetu Republike Srbije za 2026. godinu

Prečišćen tekst, objavljen u: 24/2026.

Donet na osnovu: Zakon o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje.

Na osnovu člana 35b stav 2. Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje („Službeni glasnik RS”, br. 84/04, 61/05, 62/06, 5/09, 52/11, 101/11, 47/13, 108/13, 57/14, 68/14 – dr. zakon, 112/15, 113/17, 95/18, 86/19, 153/20, 44/21, 118/21, 138/22, 92/23, 94/24 i 109/25),

Ministar finansija objavljuje

IZNOS

mesečne osnovice doprinosa za obavezno zdravstveno osiguranje lica za koja se sredstva za uplatu doprinosa obezbeđuju u budžetu Republike Srbije za 2026. godinu

"Službeni glasnik RS", broj 24 od 13. marta 2026.

1. Mesečna osnovica doprinosa za obavezno zdravstveno osiguranje lica za koja se sredstva za uplatu doprinosa obezbeđuju u budžetu Republike Srbije za 2026. godinu iznosi 22.663 dinara.

2. Ovaj iznos objaviti u „Službenom glasniku Republike Srbije”.

Broj 546183 2026 10520 004 007 427 015

U Beogradu, 6. marta 2026. godine

Ministar,

Siniša Mali, s.r.

Izvor: Pravno-informacioni sistem Republike Srbije, redakcijski prečišćen tekst. Važi samo tekst objavljen u „Službenom glasniku Republike Srbije“.