Iznos · Doprinosi za obavezno socijalno osiguranje
Iznos najniže mesečne osnovice doprinosa za obavezno socijalno osiguranje za 2026. godinu
Prečišćen tekst, objavljen u: 112/2025.
Donet na osnovu: Zakon o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje.
Na osnovu člana 37. stav 2. Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje („Službeni glasnik RS”, br. 84/04, 61/05, 62/06, 5/09, 52/11, 101/11, 47/13, 108/13, 57/14, 68/14 – dr. zakon, 112/15, 113/17, 95/18, 86/19, 153/20, 44/21, 118/21, 138/22, 92/23, 94/24 i 109/25),
Ministar finansija objavljuje
IZNOS
najniže mesečne osnovice doprinosa za obavezno socijalno osiguranje za 2026. godinu
"Službeni glasnik RS", broj 112 od 12. decembra 2025.
1. Najniža mesečna osnovica na koju se obračunavaju i plaćaju doprinosi za obavezno socijalno osiguranje za 2026. godinu iznosi 51.297 dinara.
2. Iznos iz tačke 1. primenjuje se od prvog dana narednog meseca po objavljivanju tog iznosa u „Službenom glasniku Republike Srbije”.
Broj 4914620 2025 10520 004 007 000 001
U Beogradu, 11. decembra 2025. godine
Ministar,
Siniša Mali, s.r.
Izvor: Pravno-informacioni sistem Republike Srbije, redakcijski prečišćen tekst. Važi samo tekst objavljen u „Službenom glasniku Republike Srbije“.