stav.

Iznos · Doprinosi za obavezno socijalno osiguranje

Iznos najviše mesečne osnovice doprinosa za obavezno socijalno osiguranje za 2026. godinu

Prečišćen tekst, objavljen u: 112/2025.

Donet na osnovu: Zakon o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje.

Na osnovu člana 42. stav 2. Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje („Službeni glasnik RS”, br. 84/04, 61/05, 62/06, 5/09, 52/11, 101/11, 47/13, 108/13, 57/14, 68/14 – dr. zakon, 112/15, 113/17, 95/18, 86/19, 153/20, 44/21, 118/21, 138/22, 92/23, 94/24 i 109/25),

Ministar finansija objavljuje

IZNOS

najviše mesečne osnovice doprinosa za obavezno socijalno osiguranje za 2026. godinu

"Službeni glasnik RS", broj 112 od 12. decembra 2025.

1. Najviša mesečna osnovica na koju se obračunavaju i plaćaju doprinosi za obavezno socijalno osiguranje za 2026. godinu iznosi 732.820 dinara.

2. Iznos iz tačke 1. primenjuje se od prvog dana narednog meseca po objavljivanju tog iznosa u „Službenom glasniku Republike Srbije”.

Broj 4914714 2025 10520 004 007 000 001

U Beogradu, 11. decembra 2025. godine

Ministar,

Siniša Mali, s.r.

Izvor: Pravno-informacioni sistem Republike Srbije, redakcijski prečišćen tekst. Važi samo tekst objavljen u „Službenom glasniku Republike Srbije“.