Usklađeni · Doprinosi za obavezno socijalno osiguranje
Usklađeni dinarski iznos iz člana 13. stav 3. Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje godišnjim indeksom potrošačkih cena u 2025. godini
Prečišćen tekst, objavljen u: 6/2026.
Donet na osnovu: Zakon o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje.
Na osnovu člana 65a stav 2. Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje („Službeni glasnik RS”, br. 84/04, 61/05, 62/06, 5/09, 52/11, 101/11, 47/13, 108/13, 57/14, 68/14 – dr. zakon, 112/15, 113/17, 95/18, 86/19, 153/20, 44/21, 118/21, 138/22, 92/23, 94/24 i 109/25),
Vlada objavljuje
USKLAĐENI DINARSKI IZNOS
iz člana 13. stav 3. Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje godišnjim indeksom potrošačkih cena u 2025. godini
"Službeni glasnik RS", broj 6 od 23. januara 2026.
1. Usklađeni dinarski iznos iz člana 13. stav 3. Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje („Službeni glasnik RS”, br. 84/04, 61/05, 62/06, 5/09, 52/11, 101/11, 47/13, 108/13, 57/14, 68/14 – dr. zakon, 112/15, 113/17, 95/18, 86/19, 153/20, 44/21, 118/21, 138/22, 92/23, 94/24 i 109/25) iznosi 8.677 dinara.
2. Usklađeni dinarski iznos iz tačke 1. primenjuje se od 1. februara 2026. godine.
3. Ovaj iznos objaviti u „Službenom glasniku Republike Srbije”.
05 broj 43-440/2026
U Beogradu, 22. januara 2026. godine
Vlada
Predsednik,
prof. dr Đuro Macut, s.r.
Izvor: Pravno-informacioni sistem Republike Srbije, redakcijski prečišćen tekst. Važi samo tekst objavljen u „Službenom glasniku Republike Srbije“.