stav. Ћир

Član 69 · Zakon o zapošljavanju i osiguranju za slučaj nezaposlenosti

1. Visina novčane naknade

Osiguranje za slučaj nezaposlenosti

1

Mesečni iznos novčane naknade predstavlja proizvod dnevne novčane naknade i broja kalendarskih dana u mesecu za koji se ostvaruje pravo i vrši isplata.

2

Dnevna novčana naknada utvrđuje se množenjem osnovice dnevne novčane naknade sa ličnim koeficijentom.

3

Osnovica dnevne novčane naknade u sebi sadrži pripadajuće doprinose za zdravstveno i penzijsko i invalidsko osiguranje i iznosi 1.000 dinara.

4

Lični koeficijent iz stava 2. ovog člana predstavlja odnos ukupne zarade, odnosno naknade zarade, osnovice osiguranja i visine ugovorene naknade u poslednjih 12 meseci koji prethode mesecu u kome je prestao radni odnos, odnosno prestalo osiguranje i prosečne godišnje zarade po zaposlenom isplaćene u Republici Srbiji prema poslednjem objavljenom podatku organa nadležnog za poslove statistike u trenutku ostvarivanja prava na novčanu naknadu.

5

Mesečni iznos novčane naknade utvrđuje se srazmerno broju kalendarskih dana u mesecu za koji se ostvaruje pravo i vrši isplata novčane naknade, s tim da za ceo kalendarski mesec ne može biti niži od 22.390 dinara, niti viši od 51.905 dinara.

Istorija izmena

Menjan 1 put, poslednji put 2017. godine.

  1. Novi tekst

    Zakon o izmenama i dopunama Zakona o zapošljavanju i osiguranju za slučaj nezaposlenosti · Sl. glasnik RS 113/2017 · na snazi od 25. decembra 2017.

  2. Prvobitni tekst

    Zakon o zapošljavanju i osiguranju za slučaj nezaposlenosti · Sl. glasnik RS 36/2009 · na snazi od 23. maja 2009.

Tekst svake izmene i prvobitni tekst člana iz 2009. godine dostupni su u planu Pro.

Izvor: pravno-informacioni-sistem.rs, prečišćen tekst (poslednja izmena: Sl. glasnik RS 49/2021). Merodavan je tekst objavljen u Službenom glasniku.

Krivično delo i kaznu potraži običnim rečima u Stavu →